Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Φουντούκι VS Σοκολάτα Vol.2

11.00 η ώρα. Πρωί Μεγάλης Πέμπτης και προσπαθώ ακόμα να ξεπεράσω ότι ξύπνησα από τις 5 το χάραμα για να πάω στην έκκλησία να κοινωνίσω. Στο τσακ ήμουν να γυρίσω πλευρό και να συνεχίσω τον ύπνο μου, αλλά σκέφτηκα πως, αν δεν πάω δε θα καταλάβω Πάσχα και δε θα 'χει αξία. Έτσι σηκώθηκα, έβαλα μια φόρμα στα γρήγορα και πήγα. Άλλωστε αυτή η βδομάδα που μας πέρασε ήταν συναισθηματικά πολύ φορτισμένη και γεμάτη εξομολογήσεις, οπότε χρειαζόμουν μια "κάθαρση".

Στο μεταξύ σήμερα παλεύω και τη φάση "κάθε αρχή και δύσκολη", αφού θα πρέπει να ξεκινήσω εργασία. Πτυχιακή εργασία. (Πτυχίο!!!) Ο μόνος τρόπος να ξεκινήσω με καλή διάθεση και να μπω γρήγορα σε mood είναι να επιλέξω το σωστό (συν νηστίσιμο) πρωινό.

Μια μπάρα με φουντούκια και σοκολάτα και ένα γάλα ρυζιού με κάνουν να σκέφτομαι θετικά. Επίσης με κάνουν να σκέφτομαι πως ίσως στο τέλος της ημέρας, να έχει φύγει από πάνω μου ένα μεγάλο βάρος (όπου βάρος=κομμάτι της εργασίας).


Η μπάρα αντικαθιστά τα αγαπημένα μου δημητριακά. Το γάλα ρυζιού (ή αμυγδάλου) είναι μια ολόκληρη ιστορία, αφού έχει γίνει η συνήθεια που έγινε λατρεία.


Για εσάς που νηστεύετε το γάλα σόγιας είναι η ιδανική (συν νοστιμότατη!) επιλογή. 

"Έτσι για την ιστορία..."
Στα γρήγορα να σας πω πως το γάλα σόγιας περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτείνη, προστατεύει από οστεοπόρωση, καρδιοπάθειες και διάφορες μορφές καρκίνου, είναι πλούσια πηγή μαγνησίου, σιδήρου, ψευδάργυρου και σεληνίου και βοηθά την ανάπτυξη των "καλών" βακτηρίων. Και όλα αυτά όταν ένα ποτήρι πλήρες γάλα σόγια μας δίνει 100 θερμίδες, ενώ με 0% λιπαρά μόλις 60!

Liza

xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.