Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Ο Σολωμός της Κυριακής!

Εγώ κάθε Κυριακή τρώω ψάρι, τσιπουρίτσα συνήθως. Σήμερα όμως θα σας γράψω για τον -ΑγαπάωΣανΝαΜηνΥπάρχειΑύριο- Σολωμό.  Βασικά είμαι αυτή που θα μπορούσε να ζήσει ΜΟΝΟ με ψάρι και να μη βγάλει άχνα απ' τη χαρά.  Το επιλέγω τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα και σήμερα, με αφορμή την ημέρα, αποφάσισα να σας παρουσιάσω την σπεσιαλιτε μου.

Ο σολωμός δένει τρομακτικά σφιχτά με το πορτοκάλι, η μουστάρδα τον απογειώνει και το εστραγκόν βάζει το κερασάκι στο αγαπημένο αυτό πιάτο.

Σολωμός με πορτοκάλι και εστραγκόν.

Θα χρειαστείς: (για 1 μερίδα)

Ένα φιλέτο φρέσκου σολωμού (η μανουλίτσα μου κάνει το χατήρι και ξοδεύεται λίγο παραπάνω για μένα <3)
2 κ.σ. μουστάρδα
2 κ.σ. Ελαιόλαδο 
ξύσμα και χυμός από 1 πορτοκάλι
1 πορτοκάλι κομμένο σε ροδέλες (για πάνω και κάτω από το σολωμό)
εστραγκόν (με μέτρο για να το απολαύσεις.) 
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
ελάχιστο αλάτι (εώς καθόλου αν θες τη γνώμη μου..)

Στρώνουμε σε ένα ταψάκι αλουμινόχαρτο, λαδώνουμε και στρώνουμε τις μισές ροδέλες του πορτοκαλιού. Τοποθετούμε πάνω το σολωμό και ξεκινάμε το μαρινάρισμά του. Πασαλείβουμε την μια πλευρά με μουστάρδα, ξύσμα, πιπέρι και εστραγκόν. Αναποδογυρίζουμε από την άλλη και επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία, προσθέτοντας στο τέλος τις ροδέλες πορτοκαλιού που έχουν απομείνει. Περιχύνουμε με το χυμό πορτοκαλιού και σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο. Το αφήνουμε να τραβήξει τις γεύσεις και τα αρώματα για μια ώρα τουλάχιστον (αν δεν έχουμε χρόνο, φουρνίζουμε αμέσως...) και το ψήνουμε σκεπασμένο σε προθερμασμένο φούρνο (στον αέρα) στους 220 βαθμούς για 30' λεπτά. Ξεσκεπάζουμε και ψήνουμε για ακόμα 10' λεπτά για να ροδοκοκκινίσει. 

ΤΑ ΤΑΑΑΑΑΝ!



Καλή όρεξη!

"Έτσι για την ιστορία..."
Σύμφωνα με το χριστιανικό εορτολόγιο, αυτή η Κυριακή καθιερώθηκε να ονομάζεται Κυριακή των Βαϊων. Σήμερα όλοι οι ναοί στολίζονται με κλαδιά από βάγια ή δαφνόφυλλα, κι αν πας στη λειτουργία θα πάρεις λίγα από αυτά τα νικητήρια φυτά και για το σπιτάκι σου. Σήμερα αν και σαρακοστή, το έθιμο υπαγορεύει να φάμε ψάρι. Το ψάρι ήταν το σημάδι αναγνώρισης μεταξύ των πρώτων χριστιανών. 


Liza

xxx

1 σχόλιο:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.