Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Choco-Hazelnut Morning!

 
"ένας ρυθμός ηλεκτρικός..." για καλημέρα. :)

Είμαι η μόνη που ξαπλώνω το βράδυ στο κρεβάτι μου και σκέφτομαι το πρωινό που θα φάω το επόμενο πρωί; 

Παλιά ήμουν ικανή να καταβροχθίσω το πρωί από κορν φλέικς μέχρι πίτσα που είχε περισσέψει από το προηγούμενο βράδυ (βρες τα λάθη). Ευτυχώς αυτό άλλαξε. Παρατήρησα πως όταν ξεκινούσα τόσο επιπόλαια τη μέρα μου, ένιωθα άρρωστη και κακοδιάθετη. Τη θέση της πίτσας και του ραβανί πήραν το ψωμί με μέλι και γάλα (του οποίου τη φιλοσοφία θα σας παρουσιάσω σε άλλο ποστ), βρώμη με γάλα και δημητριακά ολικής άλεσης με σοκολάτα ΠΑΝΤΑ, τα οποία και θα σας προτείνω σήμερα.. 

Τα νέα δημητριακά της fitness choco hazelnut με κάνουν να ξυπνάω από τις 7.00 μες την τρελή χαρά!


Όταν η σωστή διατροφή συναντά την απόλαυση και τη πραλίνα σοκολάτα. 
Αυτή είναι η μικρή καθημερινή ρουτίνα που αγαπώ.

 

Καλημέρα -συννεφιασμένε σήμερα- κόσμε!

Λίζα

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.