Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Juicing The Orange

Σήμερα δεν μοιάζει να 'ναι Σάββατο, αλλά μια ξενέρωτη Τετάρτη. Μου φαίνεται λίγο ανάποδο αυτό το σουκού. Βασικά καλημέρα σας. Ας ακούσουμε λίγη Ellie Goulding.


Σαν να μου 'λειψε για τα καλά ο ήλιος του Belle Amie. Θέλω σα τρελή να λιαστώ σε εκείνο το vintage κήπο.. Αντί αυτού όμως, για τις επόμενες τουλάχιστον τέσσερις ώρες, θα έχω κάποιες εκκρεμότητες να τακτοποιήσω. #damn

Παρένθεση. Ξέρεις στο Belle Amie είναι όλα Vintage. Το τραπέζι, οι καρέκλες. Αυτός ο τοίχος και αυτή η σκάλα. 


Έχω μανία με τις σκάλες. Θα κάνουμε άλλη μέρα αφιέρωμα στο Belle Amie. Κλείνει η παρένθεση.

Αν λοιπόν είσαι κάπου εκεί έξω πνιγμένος στη δουλειά κι ας είναι σουκού... ή ακόμα κι αν είσαι στο σπίτι σου και θες για λίγο να βρεθείς σε ένα κήπο με καλή παρέα, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κλείσεις τα μάτια και να πάρεις μια δόση βιταμίνης C.


Τι, το σκέφτεσαι ακόμα; 

Τώρα θαρρώ είσαι πιο έτοιμος για αυτό το μουντό σαββατοκύριακο. Σήκωσε το βλέμμα στον ουρανό, χαμογέλασε στον ήλιο που πότε λάμπει, πότε κρύβεται και τελικά σε μπερδεύει και πάρε τηλέφωνο τη φίλη σου. Την Ελένη. Την Αφροδίτη, τη Βάνια, την Ελίνα. Όποια θες εσύ :)


#LameKoutala

x
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.