Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Homemade Strawberry Jam

Ο καιρός έχει τα ψυχολογικά του. Κοιμάσαι Άνοιξη, ξυπνάς Φθινόπωρο. 

Για αυτή τη συννεφιασμένη Κυριακή σου προτείνω μια ζεστή homemade μαρμελάδα φράουλας για όλες τις ώρες. Είναι τόσο εύκολο να φτιάξεις την δική σου μαρμελάδα που δε βρίσκω το λόγο να την αγοράζεις από το σούπερ μάρκετ!


Την Παρασκευή που κατέβηκα στην αγορά, πήρα φράουλες. Ήμουν μόνη στο σπίτι και σκέφτηκα πως είναι καλή ευκαιρία να παίξω λίγο στη κουζίνα μαζί τους. Είναι τέλειο όταν είμαι εγώ και η ησυχία μου, οι δυο μας.. Για αυτό προτιμώ να μαγειρεύω μετά τα μεσάνυχτα, όταν κοιμηθούν όλοι. Η ατμόσφαιρα το βράδυ είναι πιο μυστηριακή και αισθάνομαι σαν να κάνω μαγικά πάνω από τις κατσαρόλες.. (κάπου εδώ τερματίζω τη φαντασία.) Είχα λοιπόν απέναντί μου τον κεσέ και θυμήθηκα την παλιά μου μανουρίτσα με τις μαρμελάδας. Η εμμονή επέστρεψε στη στιγμή πιο δυνατή από ποτέ. ΑΥΤΗ η μαρμελάδα είναι η καλύτερη που έχω φτιάξει μέχρι σήμερα και σας την εμπιστεύομαι. 

Τις έκοψα στα γρήγορα σε κομματάκια και έκανα μια μικρή δόση. Εσείς μπορείτε να διπλασιάσετε την ποσότητα, όμως αν με ρωτάς, η ζεστή μαρμελάδα δε μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη..


Ξεκινάμε!

Χρειάζεσαι:

250 γρ. φράουλες (καθαρισμένες και κομμένες) 
65 γρ. ζάχαρη
1 πρέζα αλάτι
λίγες σταγόνες λεμονιού (για την πηκτική του δράση...)
1 φυσική βανίλια (χρησιμοποιημένη) 


Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι (βαθύ κατά προτίμηση γιατί η μαρμελάδα σου μπορεί να φουσκώσει και να ξεχυλίσει και αυτό πίστεψέ με δε το θέλουμε) τις κομμένες μαρμελάδες, τη ζάχαρη, το αλάτι, το λεμόνι και τη βανίλια. Αφήνεις στη φωτιά και ανακατεύεις που και που μέχρι να πήξει. Μη την βράσεις σε πολύ δυνατή φωτιά γιατί μπορεί να την καταστρέψεις! Κάνε λίγη υπομονή και το σαγόνι θα πιάσει πάτωμα. Στο τέλος, μπορεί να μην έχουν διαλυθεί όλα τα κομμάτια της φράουλας αλλά αυτός είναι ο σκοπός. Πάρε ένα ψωμάκι και άπλωσε πάνω τη ζεστή μαρμελάδα...


Ευτυχία είναι η στιγμή που η μαρμελάδα βγαίνει ζεστή από τη κατσαρόλα.


πσ. Για να σε ψήσω τρελά, έρχεται σοκολατοτουρτάρα με μους γιαουρτιού και μαρμελάδα φράουλας. Ξεκίνα τις πρόβες με αυτή τη συνταγή ΤΩΡΑ!


#LameKoutala 

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.