Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

The most alternative Truffles

Σήμερα που γιορτάζω είμαι χαρούμενη γιατί θα δω πολλούς αγαπημένους μου, οπότε σε κερνάω γλυκό!

Όπως κάθε Πάσχα έτσι και φέτος, οι γιορτές πέρασαν αλλά τα τσουρέκια έμειναν στοιβαγμένα εκεί, στο πάγκο της κουζίνας. Σίγουρα ένιωθαν παραπεταμένα. Αν είχαν φωνή θα μου έλεγαν πως δεν τους αξίζει τέτοια μοίρα κάθε χρόνο. (Νταξει φέτος ποιο γλυκό να φτουρίσει δίπλα στο τεραστιομέγιστο cheescake μου;;;;)  Μέσα σ'όλα με έπιασε και ένα αίσθημα οικονομίας οπότε ήθελα να τα αξιοποιήσω εδώ και τώρα- πριν καταλήξουν στα σκουπίδια!

 Άρχιζα να θρυμματίζω όλα τα -όχι και τόσο νοστιμα- πασχαλινά τσουρέκια που μας έφεραν δώρο για να φτιάξω ένα ολοφρεσκο γλυκό και το τσουρέκι να ζήσει λίγες στιγμές πραγματικής δόξας! Βρήκα στα ντουλάπια μου μια κουβερτούρα λευκής σοκολάτας και γρήγορα αποφάσισα να φτιάξω τρούφες. Κονιάκ, πορτοκάλι και άρωμα τσουρεκιού κυριαρχούν σε αυτό το εύκολο και πολύ γρήγορο γλυκάκι που σε παρασύρει στις τελευταίες διατροφικές αμαρτίες πριν τη συμμόρφωση. Όμως επειδή σήμερα έχω γιορτή μου το συγχωρώ.

\

Πάμε! Ξεκινάμε με τα υλικά:

250 γρ. τσουρέκι θρυμματισμένο καλά. (σας θέλω υπομονετικούς σε αυτό το σημείο.)
10 γρ. φιστίκια (αλεσμένα σε σκόνη)
2-3 κ.σ. μερέντα
1 σφηνάκι κονιάκ
ξύσμα 1 μικρού πορτοκαλιού και το χυμό του (όσο χρειαστεί.)

Για τη Sauce λευκής σοκολάτας θέλουμε:
200 γρ. κουβερτούρα λευκής σοκολάτας
45 γρ. κρέμα γάλακτος
1 κ.γλ. εκχύλισμα βανίλιας

Αφου θρυμματίσεις το τσουρέκι και το ανακατέψεις με τη σκόνη φυστικιού και το ξύσμα, προσθέτεις το κονιάκ και τη μερέντα και ανακατεύεις μέχρι το μείγμα να ομογενοποιηθεί.(σας θέλω υπομονετικούς και σε αυτό το σημείο.) Θα βοηθούσε πολύ αν προσθέσεις και λίγο χυμό πορτοκαλιού ώστε να δημιουργηθεί μια σφιχτή ζύμη σαν κι αυτή.


Βάλε για ένα μισάωρο στο ψυγείο και μετά η ζύμη σου είναι έτοιμη να γίνει μπαλάκια των 20γρ. το καθένα. (εννοείται τα πέρασα από τη ζυγαριά και τερμάτισα το ψυχαναγκασμό μου.) Στο μεταξυ σε μπεν μαρί λιώνεις τη κουβερτούρα με τη κρέμα γάλακτος και μόλις ομογενοποιηθούν προσθέτεις και τη βανίλια για να μοσχοβολίσει περισσότερο η sauce.


Περνάς από τη σοκολάτα μόνο τη μια κορυφή της τρούφας (εκτός κι αν θες να γίνουν τούμπανα οπότε τα βαφτίζεις ολόκληρα στη κρέμα σοκολάτας) και αφού στραγγίξei λίγο τη περνάς από τη χρωματιστή τρούφα. Και σε 10 λεπτά έχεις έτοιμες για φάγωμα, τις πιο εναλλακτικές μπαλίτσες τσουρεκιού που υπάρχουν! (εντάξει ξέρεις πόσο μ'αρέσουν οι υπερβολές.) Κι αν δε με πιστεύεις, μια εικόνα ίσον με χίλιες λέξεις λένε.


Χρωματιστή τρούφα για παιχνιδιάρικο food styling...


ή χρωματιστή ζάχαρη για πιο παστέλ αποτέλεσμα.


(Σε επόμενο ποστ θα σας πω πόσο εύκολα χρωματίζεις κρυσταλλική ζάχαρη!)

Σας φιλώ μέχρι την επόμενη συνταγή για τα εναπομείναντα τσουρέκια.

#LameKoutala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.