Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Αnthotyro, My Love!

Τελευταία τα βράδια η διατροφή μου έχει γίνει κομματάκι λιτή. Όμως αυτό καθόλου δε με ενοχλεί γιατί παραμένει γευστική. Το ανθότυρο είναι η παλιά μου εμμονή, που επανέρχεται κάθε τόσο στο προσκήνιο και κάνει το διαιτολόγιο μου πιο ενδιαφέρον. Μόλις βαρεθώ τη φέτα με χαμηλά λιπαρά, τσουπ, να τη η εναλλακτική!

Το ανθότυρο είναι ένα ελαφρύ τυρί που προσφέρεται για περιόδους που προσέχει κανείς τη διατροφή του. Και δύο μήνες πριν το καλοκαίρι, πρέπει να είναι μια τέτοια περίοδος. Το τυρί αυτό προτείνεται για όλους εμάς που βρισκόμαστε στη φάση του αδυνατίσματος ή της διατήρησης βάρους, καθώς το ανθότυρο περιέχει μικρή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και αλάτι. 

"Έτσι για την ιστορία..."

Παρασκευάζεται από αιγοπρόβειο ή αγελαδινό τυρόγαλα, γάλα και ανθόγαλα. Η υφή του είναι ιδιαιτέρως μαλακή, είναι εύπεπτο, ενώ παράλληλα έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε σε χοληστερίνη και υψηλή περιεκτικότητα σε λακτόζη. Πρόκειται για ένα τυρί πλούσιο σε πρωτεϊνη, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, βιταμίνες Α, Ε και Β.

Τέλος, για να παινέψω λίγο ακόμα αυτό το τυρί, πρέπει να σας πω ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιτραπέζιο ή συνοδευτικό στις σαλάτες (σε μια ελαφριά χωριάτικη για παράδειγμα..), στις φρουτοσαλάτες (αυτό ακούγεται πολύ ενδιαφέρον...), σε πολλά επιδόρπια, πίτες και γλυκά (τα τρία τελευταία κάνω πως δε τα διάβασα.). 

Εγώ προσωπικά, τις τελευταίες μέρες το συνδυάζω κάπως έτσι.


Παξιμαδάκια ολικής, ελιές, ντοματούλα και ανθότυρο. 


Aν αγαπάς τη ρίγανη, ρίξε μια πρέζα κι από δαύτη!


Στα πλην, είναι ότι πρέπει να καταναλώνεται άμεσα γιατί χαλάει γρήγορα. (Αυτό στην πραγματικότητα δεν είναι πλην. Αντιθέτως είναι ένας καλός λόγος ώστε όλη η οικογένεια να επιλέξει να τιμήσει αυτό το γαλακτοκομικό.)

Εσύ θα το τιμήσεις;

#LameKoutala

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.