Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Το Πιο Πορτοκαλένιο Cake Evah!


Ένα από τα πρώτα γλυκά που καταπιάστηκα να φτιάχνω από παιδί, είναι το cake πορτοκαλιού. Το πορτοκάλι είναι ίσως το αγαπημένο μου εσπεριδοειδές (άντε και το μανταρίνι) και η παρασκευή ενός τέτοιου αρωματικού cake είναι σκέτη απόλαυση!

Τη Κυριακή το απογευματάκι η αδερφή μου, μου έκανε παραγγελιά και εγώ δεν έχασα την ευκαιρία να ανοίξω τα κιτάπια μου και τελικά να... αυτοσχεδιάσω. Μου ζήτησε να της φτιάξω ένα cake πορτοκαλιού για να το πάρει μαζί της στο πικνικ που σχεδίαζε με τις συμμαθήτριές της. Ξεσήκωσα δύο συνταγές που είχα στο βιβλίο μου, συνδυάζοντας το έντονο άρωμα της πρώτης με την αφράτη υφή της δεύτερης.



Και θαρρώ πως τα κατάφερα γιατί το σπίτι μοσχομύρισε και το cake φαγώθηκε τελικά οικογενειακά. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, ας περάσουμε στο διά ταύτα.

Υλικά 

200 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (κοσκινισμένο ΠΑΝΤΑ για πιο αφράτο αποτέλεσμα)
150 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
140 γρ. βούτυρο
3 αυγά 
2 πορτοκάλια (ολόκληρα για να κρατήσεις στο έπακρο την ένταση του πορτοκαλιού και στο στόμα και στη μύτη)
μια πρέζα αλάτι
μια βανίλια ή μια πρέζα κανέλα (η κανέλα μπορεί να φαντάζει αταίριαστη με το πορτοκάλι, αλλά η μύτη σου έχει άλλη γνώμη, πίστεψέ με...)

Διαδικασία

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180' C στον αέρα.
Ξεκινάμε τη κλασική διαδικασία για τη παρασκευή ενός cake, χτυπώντας το βούτυρο με τη ζάχαρη ώσπου να αφρατέψουν. Ρίχνουμε στον κάδο του μίξερ ένα-ένα τα αυγά. (περιμένουμε να ενσωματωθεί το ένα πριν ρίξουμε το επόμενο) Κόβουμε τα πορτοκάλια με τη φλούδα σε μικρότερα κομμάτια, αφαιρούμε τα κουκούτσια και τα πολτοποιούμε στο μούλτι. Τα προσθέτουμε στο μείγμα, μαζί με το αλεύρι, τη κανέλα ή τη βανίλια και το αλάτι.Ανακατεύουμε μια τελευταία φορά με σπάτουλα για να βεβαιωθούμε πως το μείγμα έχει ενσωματωθεί ομοιόμορφα και αδειάζουμε σε καλά βουτυρωμένη φόρμα. (ή φόρμα με στρωμένη λαδόκολλα για πιο εύκολο ξεφορμάρισμα) Ψήνουμε για 45'. Αφήνουμε να κρυώσει λίγο πριν το ξεφορμάρισμα.

Καλή επιτυχία!

Αν το κάνετε στείλτε καμιά φωτογραφία ή έστω κάποιο σχόλιο! Θα τρελαθώ από χαρά!




Φιλιά!

Λίζα 

xxx







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.