Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Τριαντάφυλλο... Να Το Πιείς Στο Ποτήρι!


Μπορεί και επισήμως να έχει μπει η Άνοιξη, ωστόσο είναι ακόμα κάτι βράδια που η υγρασία τραβάει ένα ζεστό τσαγάκι. Παλιά που λες δε τα θελα καθόλου τα ζεστά τσάγια, μου άρεσαν μόνο τα κρύα το καλοκαίρι. Το φετινό χειμώνα όμως άλλαξε κι αυτό. Το τσάι έγινε μια βραδυνή ιεροτελεστία, που ξεκινούσε από τη κουζίνα όπου έβραζα το νερό στο βραστήρα (δε ξέρω γιατί έχω συνδιάσει τον ήχος του βραστήρα με αυτό του πολικού εξπρές όταν έρχεται #τρελή), έβαζα τη πυραμίδα τσαγιού μέσα στο υπερτέλειο φλυτζάνι που μου έκανε δώρο ένας μαθητής μου στο σχολείο και όταν το καυτό νερό έπεφτε μέσα, πλημμύριζε αρώματα μέχρι και το σαλόνι... Αυτή τη βραδινή συνήθεια απολαμβάνω για λίγο ακόμα και θέλω απόψε να μοιραστούμε εμείς οι δυό.

Διάλεξα να σου παρουσιάσω το αγαπημένο μου, αυτό που έχω κρυμμένο στο συρτάρι του δωματίου μου και όχι στα ντουλάπια της κουζίνας με τα υπόλοιπα.  

Απόλυτο άρωμα μεθυστικού τριαντάφυλλου. Μόνο αυτό.


Κλείνω γρήγορα τη πόρτα του δωματίου μου μη φύγει από πουθενά αυτή η μυρωδιά που έρχεται σίγουρα από κάποιο κήπο του παραδείσου. (πσσσς..) 


Και για να τερματίσω το ρομαντισμό, ρίχνω και ένα μέσα στο φλυτζάνι μου.


Κλείνω τα μάτια μου και γρήγορα κοιμάμαι βαθιά, αναπνέοντας όλο το βράδυ γλυκά αρώματα...



Καληνύχτα... xxx



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.