Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

The "teaser" post!

Νομίζω πως ήρθε η στιγμή να μιλήσουμε σοβαρά για το φαγητό.

Μέσα από αυτό το blog, πέρα από τις παλαβομάρες μου, μιλάμε για το φαγητό. (θυμήσου αυτό και θα πιάσεις το νόημα: http://itmatsaki.blogspot.gr/2013/10/pavlovas-story.html )

Στο μυαλό μου φαντάζει απίστευτα cool να ξέρεις την ιστορία που κρύβει το φαγητό που απολαμβάνεις. Δεν είναι τέλειο ότι κάποιος εμπνεύστηκε από τη ψηλότερη κορφή των Άλπεων και έβαλε πάνω σε μαρεγκιένια βάση, χτυπημένη σαντυγί και πουρέ καστάνου για να φτιάξει τη θεική Mont Βlanc;
 
Τότε το φαγητό με ένα μαγικό τρόπο πέρα από τη πείνα σου, έχει τη δύναμη να εξιτάρει φαντασία και το μυαλό σου και να αλλάζει προοπτική.
Ανεβαίνει level και μαζί με αυτό και εσύ.

Αποφάσισα λοιπόν να τα λέμε πιο συστηματικά για το φαγητάκι, για το ΚΑΛΟ φαγητάκι, και λέω να ξεκινήσουμε από αυτό:


Το ξενοδοχείο Arion Resort & Spa στον Αστέρα Βουλιαγμένης έχει κανονίσει γαστρονομικό ταξιδάκι με άρωμα ανατολής για απόψε!

Έχω εκστασιαστεί για όσα θα συμβούν απόψε και όχι άδικα. Θα φάω ΛΙΓΟ κεμπάπ, ΛΙΓΟ κεμπάπ κοτόπουλο, ΛΙΓΟ αρνίσιο κότσι, ΛΙΓΟ λαυράκι τηγανητό με αμύγδαλα, ΠΟΛΥ παραδοσιακό μπακλαβά, κανταϊφι, εκμέμ και γλυκό κυδώνι και όλα αυτά μαγειρεμένα από τα χεράκια δύο Τούρκων guest chefs και την ομάδα της κουζίνας του Astir Palace. #trelainomai Όπως καταλαβαίνεις ΔΕ θα φάω την αραβική πίτα που έχει το διαιτολόγιό μου, αλλά νομίζω πως η Σοφία, η αγαπημένη μου γιατρός <3, θα μου το συγχωρέσει.


Λοιπόν σχώρα με αλλά πάω να βάλω τα "καλά" μου και το καινούργιο statement, και να μεταμορφωθώ σε αδυσώπητη food reporter !  

new statement <3

 Κορίτσια αρχίστε οριεντάλ γιατί εννοείται θα παίξει σχετικό post με ανάλογο μουσικό background! 


Liza
xxx


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.