Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Η ΓαριδοΣαλάτα με το Αβοκάντο


Όταν το αβοκάντο συνάτησε τις γαρίδες έγινε αυτή η -ΤρομεράΦανταστική- σαλάτα που μου έβαλε η Σοφία στο, καθημερινό σχεδόν, διαιτολογίο μου.

Μόλις άκουσα για αβοκάντο, είπα εγώ η στη Σοφία: "Μήπως το αβοκάντο να το παραλείψουμε γιατί παχαίνει;;;"

Ωστόσο το ερεύνησα στα γρήγορα και βρήκα πως το αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λίπη και φολικό οξύ, ενώ παράλληλα βοηθά στην καύση του λίπους, ιδιαίτερα αυτού που συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς.  Άρα, μου κάνει. Θα αναλύσουμε εκτενέστερα την θρεπτική αξία αυτής της υπερτροφής σε επόμενο post, δεσμεύομαι.

Και περνάω στη πιο γρήγορη και εναλλακτική σαλάτα της βδομάδας.

Υλικά
Λίγες γαρίδες (εγώ αγόρασα τις κούτσικες που είναι καθαρισμένες- μια μικρή χούφτα είναι αρκετή.)
Λίγο αβοκάντο (για εσένα που αγαπάς ή που θες να ανακαλύψεις τη βουτυρένια γεύση και υφή του...)
Πράσινη σαλάτα της επιλογής σου (μαρούλι, γαλλικό μαρούλι, τρυφερά φύλλα από σπανάκι, λόλα, ρόκα, iceberg)
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι 

Η διαδιακασία είναι απλή.

Κόβεις το μαρούλι σου και το αλατίζεις ελάχιστα. Προσθέτεις και μια κουταλιά της σούπας λάδι. Κόβεις κυβάκια λίγο από το αβοκάντρο σου και προσθέτεις και τις βραστές γαρίδες. Ολοκληρώνεις με φρεσκοτριμμένο πιπέρι. (μόνο στα κορν φλέικς δε βάζω πιπέρι εγώ...)

Έτοιμο το βραδυνό σου!


 
Ιδέα!
Μπορείς να βράσεις ολόκληρο το σακουλάκι με τις γαρίδες και να τις αποθηκεύσεις στο ψυγείο σου για όλη τη βδομάδα. Έτσι το βράδυ θα χεις έτοιμο γεύμα και καμία δικαιολογία για να φας ότι σαχλαμάρα πέσει μπροστά σου. Προσέχεις για να έχεις.

Λίζα

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.