Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Salty. Sweet. Sweet & Salty.

Άκου αυτό κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης:


Μπήκε πια το φθινοπωράκι θαρρώ.

Ο ουρανός παίρνει τα πιο όμορφα χρώματα του και εγώ προσπαθώ να τα φωτογραφίσω.

Το ροζ του ουρανού χάνεται από τη μια στιγμή στην άλλη. Δε προλαβαίνω.




Έπιασε δροσούλα, πάνω που αναπολούσαμε με την Ελένη βράδια στο σπιτάκι της γιαγιάς με κρυουλάκι-ταινιούλα-φαγητάκι. Και τώρα που είπα φαγητάκι, θυμήθηκα ότι οι σχέσεις μου με αυτό, πάγωσαν. #diet  Ξεκίνησα διατροφή. Kαι θέλω να αρχίσω να τραγουδάω "Μα δε τελειώσαμε, το χρόνο απλά για λίγο το παγώσαμε καλό μου φαγητάκι." #antwnakis

Και μέχρι να ξανασυσφίξω τις σχέσεις μου μαζί του, τις φωτογραφίες του κρατάω για να ζήσω.  #giannakis 

Αυτό είναι το τελευταίο γλυκάκι που έφτιαξα και έφαγα. Τάρτα σοκολάτας με άχνη.


Και φέρνω στο μυαλό μου όλες τις λιχουδιές του κόσμου που τώρα ΔΕ μπορώ να φάω, αλλά είχα τιμήσει στο παρελθόν.

Τα μεγάλα -ΠεντανόστιμαΠαναγίαΜου- χρωματιστά cupcakes..


Αλλά και τα μικρά που είναι ακόμα πιο χαριτωμένα.. (φαντάζομαι έχουν και λιγότερες θερμίδες ε; #not)

Τα μικρά ροζ που κάνουν συνειρμό με τον ροζ ουρανό που βλέπω.. Ούτε;


Kαι σκέφτομαι πως θα πρέπει να αναβάλω -μέχρι τα Χριστούγεννα τουλάχιστον- την επίσκεψή μου στο Cap Cap, που φτιάχνει cupcakes με γεύση ρόδι και τεράστιες τούρτες με -πέρα από τη φαντασία σου- γεύσεις. #damn (Ακούς Ηλέκτρα;) H οποία Ηλέκτρα μου στέλνει στο skype emoticon σε σχήμα πίτσας -κι έχω κι αποδείξεις.

#zw_ena_drama

Προς το παρόν, αναπολώ τις παλιές δόξες που είχε ζήσει η σοκολάτα στο σπίτι μου.


Και αυτή η φωτογραφία επιβεβαιώνει πως περί δόξας πρόκειται... #MaxPerryILoveTillTheEnd

Αυτή η συσκευασία υπάρχει σε όλα τα σπίτια που έχω πάει. Και σε αυτά που δεν έχω πάει. 



Αυτά τα σοκολατάκια που έφτιαξα με τα χεράκια μου προ αμνημονεύτων.


Και είναι και σε σχήμα καρδιάς. (10 points)

Την πίτσα σοκολάτας που βρήκα στο Internet και εκτέλεσα με αναμφισβήτητη επιτυχία.


Αυτή την κρέπα-μπανάνα, που δεν έφτιαξα εγώ, αλλά τα Palmie Bistro για μένα.


Και νιώθω ακόμα εκείνη τη μπανάνα βουτηγμένη στη σοκολάτα να κάνει βόλτα στον ουρανίσκο μου και να τον ευχαριστεί.

Και κλείνω το μενού με κάτι πιο ανάλαφρο. (έχω απίστευτο θράσος πια) Τα αμυγδαλωτά ήταν, είναι και θα είναι για πάντα το αγαπημένο μου γλυκάκι. Και εγώ τρελαίνομαι να βρίσκω τις πιο απίθανες εκδοχές τους.


Τα συγκεκριμένα τα καταβρόχθησα πριν πάω στον οδοντίατρο.  Έτσι για παρηγοριά. 

Σταματώ με τα γλυκά. Όσο αναπολώ, τόσο τυραννιέμαι.  

Μετά από τόση ζάχαρη, ήρθε η ώρα να πρωταγωνιστήσει το αλάτι και να σας κεράσω κάτι αλμυρό. Φάτε μάτια ψάρια ! Κοιτώντας μόνο μπορείτε να φάτε όλοι -ΚΑΙ ΕΓΩ- όσο θέλετε, και να μη πάρετε ούτε μια θερμίδα (!) σας το εγγυώμαι.

Μα δε φαντάζει υπέροχη η θέα αυτής της πίτσας που είχα φάει κάποτε με την Ελίνα, πριν πάμε στο ρεπορτάζ @Ianos;


Ή αυτού του πλούσιου -σε θερμίδες α μη τι άλλο- club sandwitch που έφαγα στο McArthurGlen;


FingerFood από τα χεράκια της Γεωργιάννας; Πες ναι και δε θα χάσεις.


Έστω ένα αλμυρό πατατάκι; 


Εννοείται σε σχήμα καρδιάς. 

Ή αυτή η κοτομπουκίτσα, που έφαγα πριν σχεδόν ένα χρόνο σε ένα από τα meeting του tralala και ακόμα θυμάμαι; (Μας ταίζει καλά το boss, όχι αστεία)


Εννοείται σε σχήμα καρδιάς. 

Ξαφνικά  από το πουθενά καρδούλες παντού.

Ή τα δικά μου κατορθώματα στη κουζίνα, δε σας κάνουν να νιώθετε ήδη το αίσθημα του κορεσμού;


Ουφ..φούσκωσα. Αλλά τώρα τουλάχιστον νιώθω λιγότερη πείνα. Ή έτσι νομίζω. 

Και ας περάσουμε στο μενού του σήμερα. Τώρα δε θέλω να τρώτε με τα μάτια σας ούτε μια μπουκίτσα από τις μικρούλες μεριδούλες μου. Γιατί τι θα μείνει για μένα;


Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως κανείς δε θέλει να τσιμπήσει ούτε λίγο από δαύτα. Δε σας αδικώ.

Αλλά θα πρέπει να συνεχίσω. Το έχω βάλει σκοπό. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα πολεμήσω την λαιμαργία μου και θα λέω όχι στον κάθε διατροφικό πειρασμό που συναντώ στο διάβα μου. Πρέπει να το πιστέψω και να το κάνω. Ακόμα κι αν παντού υπάρχουν πειρασμοί.

Ακόμα και στην αγαπημένη μου εκπομπή, που δεν έχει κάν στήλη μαγειρικής αλλά με γονάτισε εύκολα, φανερώνοντας αυτή την όαση.


Η Μαρία Ηλιάκη αντιστάθηκε στο πειρασμό. Μπορώ κι εγώ. 

Και εσείς που διαβάζετε το post πρέπει να μου στείλετε πως όλες οι παραπάνω φωτογραφίες με τα γλυκά και τα αλμυρά, φαντάζουν απλά αηδιαστικές και το μόνο που αξίζει να τρώω είναι ψάρι φιλέτο με μπρόκολο και μαύρο ψωμί (1 φέτα). Θα σας πιστέψω. 


Αρκεί να μου το πείτε.

Mπορείτε να μου πείτε πως τα δημητριακά με αποξηραμένα φρούτα είναι σχεδόν σοκολατένια.


Κι αυτό θα το πιστέψω. 

Δε ξέρω πως να κλείσω αυτό το ποστ. Με μία όμορφη εικόνα ίσως;

Salty or sweet?

It's up to me/you.

Χμμμ..Αυτό ας πούμε. Γεύση Lila.


Slurpppp..!

Liza...xxx

Ps. Δε πιστεύω να λείπει κανείς το Σάββατο από -ΤοΣτέκι- το Σταυρό του Νότου που ξεκινάνε οι τρελιάρηδες; Ο Μύρωνας Στρατής και ο Ησαίας Ματιάμπα θα είναι εκεί για να κάνουν τα τρελά χορευτικά τους. Θα είμαι και εγώ εκεί. Και σε μελλοντικά post θα γράφω "Ημουν και εγώ εκεί και έκαιγα θερμίδες."





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.