Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

The Red Velvet Cake

Ο Τάσος χθες βράδυ δε μπορούσε να κοιμηθεί γιατί έκανα ανελέητο teasing στο twitter σχετικά με το απόλυτο Red Velvet Cake που έφαγα.

Ήρθε η στιγμή να σου αποκαλύψω που θα το βρεις το αγαπημένο μου Cupcake. 

Το Cake βρίσκεται στη καρδιά του Πειραιά (Καραϊσκου 98 & Αγ. Κωνσταντίνου 15). Το πρώτο "Cake" μαγαζί δημιουργήθηκε δέκα χρόνια πριν στο Κολωνάκι από τρία αδέρφια που φιλοδοξούσαν να πωλούν αμερικάνικου τύπου γλυκά. Ξέρεις από αυτά που τρελαίνομαι. (βλ. Carrot Cake & American Cheescake) Ήταν μόλις 29 τετραγωνικά! Σε αυτό το σημείο πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι. Ξέρεις, κρυφά, ονειρεύομαι ένα κόσμο που κάθε γωνιά θα κρύβει και από ένα τοσοδούλι ζαχαροπλαστείο. Δε μου αρέσουν αυτά τα τεράστια, τα εντυπωσιακά. Η μαγεία των ζαχαροπλαστείων φαντάζει πιο προστατευμένη μέσα σε λίγα τετραγωνικά. Το χάος την εξανεμίζει και χάνεται... 

Με τα πολλά να σου πω πως στο "Cake" θα βρεις cake με Stevia και δέκα (!) είδη Cupcake. Σου συστήνω ανεπιφύλακτα όμως μόνο ένα. Αυτό:


Τα άσπρα frosting με συγκινούν περισσότερο από τα σοκολατένια γιατί είναι πιο ιδιαίτερα. Και ξέρω πως μπορεί να σοκάρεσαι με αυτή μου τη δήλωση όμως αν δοκιμάσεις θα δεις πως ενδεχομένως έχω δίκιο.


Και κάπως έτσι ξεκινάει η έρευνα για της απόλυτης συνταγής! Μόλις τη βρω θα έχεις νέα μου. Γιατί τι άλλο θες από τη ζωή; Ένα Red Velvet Cake και καλή παρέα. 

Δεν ήμουν έτοιμη για αυτή τη #SundaySelfie


Lame Koutala... xx



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.