Τρίτη 20 Μαΐου 2014

The Amazing Marmoreal Cake @Cap Cap Vol.1

Πιο ταιριαστό soundtrack για αυτό το post δεν υπάρχει.-
 

Αν σε βγάλει ποτέ ο δρόμος σου στο Αιγάλεω, ξέρεις που πρέπει να πας.

Όλοι ξέρουμε πια.

Το Vol. 1 στο τίτλο δηλώνει ξεκάθαρα πως θα υπάρξουν και άλλες επισκέψεις στο μαγικό μέρος, στη παραμυθούπολη, στο παράδεισο, ή πες το εσύ όπως αλλιώς θες. 

Το Cap Cap θα είναι εκεί, κρυμμένο λίγα στενά μακριά από το μετρό και θα σε περιμένει να δοκιμάσεις όλα τα μαγικά του παρασκευάσματα, αλμυρά και γλυκά. Αν βαριέσαι να περιμένεις στην ουρά που σίγουρα θα βρεις στην είσοδο του μαγαζιού, μπες και κάνε μια γρήγορη αγορά γιατί όλοι αξίζουμε λίγες στιγμές πραγματικής ευτυχίας.

Εγώ μπήκα και έχω να σου δείξω λίγες φωτογραφίες τύπου 
"-ThisIsWhat PureHappinessLooksLike-".

Κιμάς από φιλέτο κοτόπουλο, πουρές από πατάτα και καρότο & σωταρισμένα baby carrots. 

Taboule.

Πατατοσαλάτα με μαϊντανό, άνηθο, μουστάρδα, αυγό και chips χωριάτικου φύλλου.

Αλμυρές Τούρτες

Cupcakes σοκολάτας με βουτυρόκρεμα και κομμάτια από υγρό κέικ σοκολάτας.

Cake καρότου με γεύση καραμέλα και φυστικοβούτυρο.  #TheMarmorealCake

To Marmoreal Cake είναι ο λόγος που θα γυρνάω ξανά και ξανά στο Cap Cap. Και όπως κάθε φορά που το γεύομαι έτσι και τώρα διαπιστώνω πως το φυστικοβούτυρο μαζί με τη καραμέλα απογειώνουν αυτό το Carrot Cake που θα μπορούσα εύκολα να χαρακτηρίσω ως το καλύτερο που έχω δοκιμάσει ποτέ..

Ανυπομονώ να σε ξανά ανταμώσω Marmoreal! 

Lame Koutala.. 
xxx



Cap Cap
Πανόρμου 26, Αιγάλεω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.