Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

A macaron day is a good day. #Foodografy

Πριν ένα μήνα περίπου, έλαβε χώρα (πάντα μου άρεσε αυτή η φράση) το 1ο Soirée του mama peinao με θέμα τη φωτογραφία φαγητού στο Periscope Hotel στο Κολωνάκι.

"Eat, Shoot, Love" Soiree Hosted by Mama Peinao"



Στο workshop που πραγματοποιήθηκε, ο ειδικός της nikon μας αποκάλυψε μερικά τρικ σχετικά με το πως θα φωτογραφίζουμε ωραία το φαγητάκι και αμέσως εμπνεύστηκα. Πήρα τη #nikon της αδερφής μου και ένας ακόμα ορίζοντας άνοιξε μπροστά μου...

katerina75ch @liza_matsa Φωτογραφίζοντας με #nikon#mamapeinao #foodphotography#periscopehotel #nikongreece


Tasos-Me-Evgenia-Anna

Δεν άργησα πολύ και συνέχισα την εξερεύνηση στο σπίτι. Το δώρο  που μου χάρισε η Ρένια για την ορκωμοσία είναι το πρώτο "υλικό" που φωτογράφισα με τους νέους κανόνες να γαργαλούν το πίσω μέρος του μυαλού μου. Τα macaron ενδείκνυνται για τέτοιου είδους πειραματισμούς χάρη στα παστέλ χρώματά τους και το εκλεπτυσμένο σχήμα τους που μπορεί να αποτυπωθεί με ξεκάθαρη αίγλη στο φωτογραφικό φακό.







Αν αυτό που είδες σου άρεσε, σε έχω ήδη πείσει να επισκεφτείς λίαν συντόμως το Paul τη φημισμένη boulangerie patisserie του Παρισιού που κάνει θραύση και στην δική μας πρωτεύουσα. Στο επόμενο post σου υπόσχομαι να τη θαυμάσεις λίγο ακόμα, αφού στο ipad έχω εξασφαλίσει ανατριχιαστικές φωτογραφίες από την επίσκεψή μου εκεί. #σκληρό teasing

Αυτό το post είναι αφιερωμένο στο Τάσο και την Άννα που με κάλεσαν στο πρώτο Soirée του MamaPeinao και είναι πάντα δίπλα μου σε ό,τι χρειαστώ, στην Ελίνα που μου δάνεισε τη φωτογραφική της για αυτές τις λήψεις, στη Μάρθα για τις πολύτιμες συμβουλές και εννοείται στη Ρένια που μου έκανε το καλύτερο δώρο! <3

Next Post--> Chez Paul

...μέχρι τότε, μπορείς να ακούσεις αυτό:




Lame Koutala

...xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To μόνο σίγουρο και αναμφισβήτητο είναι ότι μιλάω πολύ. Και αν δεν ήταν αναγκαστικό να κοιμάμαι κάποιες ώρες της ημέρας, θα μιλούσα ακόμα περισσότερο.Ζω και αναπνέω για να ακούω μουσική.. Είμαι τρελή fashionista και ένας από τους λόγους ύπαρξής μου είναι να λιώνω σε συναυλίες.